Status
Not open for further replies.
D

Draz

Member
Feb 24, 2009
18
0
Awards
2
saskatoon
VetteCoins
300
alright boys (possibly girl or any multiple of more than one:p) where we meeting this thurs.?!! i need an excuse to get out of the house and have a beer (yeah right lol)
 
Riley P

Riley P

Staff member
Power User
Moderator
Jan 11, 2009
11,059
1,945
Awards
8
Saska-ba-toon!
VetteCoins
13,144
Car
2000 Z51
Province
SK
I have to go see if the pants are worth the hype.
 
LATNC5

LATNC5

Well-Known Member
Jan 24, 2009
612
2
Awards
3
Saskatoon
VetteCoins
355
LOL...they are!!!! see u boys there. i will be there early so ........ummm....i dont wanna be alone...so.....damn..whos going to be there early???
 
taylorsk8

taylorsk8

Power User
Jan 25, 2009
1,191
388
Awards
6
Saskatoon
VetteCoins
3,894
Car
73 Corvette Coupe
"other commitments"? What could possibly be more important than our PLANNED thursday meets?

T
 
Fender

Fender

Member
Jan 11, 2009
445
0
Awards
3
Saskatoon, SK
VetteCoins
350
Car
1987 Z51
I can come to a meeting any week out of the year, but some things only happen once! :seeya: :D
 
D

Draz

Member
Feb 24, 2009
18
0
Awards
2
saskatoon
VetteCoins
300
you only get "THAT" once a year :/ tough luck bro.. hehehe ah well do what ya gotta do:p the rest of us will drink a beer for you and check out hot pants!
 
LATNC5

LATNC5

Well-Known Member
Jan 24, 2009
612
2
Awards
3
Saskatoon
VetteCoins
355
you only get "THAT" once a year :/ tough luck bro.. hehehe ah well do what ya gotta do:p the rest of us will drink a beer for you and check out hot pants!

hahahh......fender does not look at hot pants.
 
dbakke

dbakke

Regular
Jan 26, 2009
191
0
Awards
3
Saskatoon Saskatchewan
VetteCoins
306
Cannot make it this week, coz working and will be on holiday til April 1st.
Hopefully when we get back, it will be time to put the plates on.
Will check into the forum when I can, just to make sure everything is O.K.
And when I get back, this is the image I wish to see!!!
Party on.......Boys......
 

Attachments

  • Vettes Parked.jpg
    Vettes Parked.jpg
    47.6 KB · Views: 5
LATNC5

LATNC5

Well-Known Member
Jan 24, 2009
612
2
Awards
3
Saskatoon
VetteCoins
355
w will miss all u guys that are not going to be there on Thursday!!!!

dwayne=, have fun and take some pics for us!!!
 
Status
Not open for further replies.

Similar threads

Black 03 Z06
Replies
23
Views
641
V
L
Replies
1
Views
47
netsinah
pozi240
Replies
34
Views
2K
Gilles27

Users who are viewing this thread